joi, 24 iunie 2010

Clasa a VIII a A

Stiu ca nu ar trebuii...dar voi spune cate va cuvinte despre colegii mei din clasa aVIIa A, pardon aVIIIa A[:D]. Ca toate colectivele sunt si bune si rele. Colegii sunt tot colegi chiar dak uneori iti vine sa ii.... Ei bine toti sunt persoane de treaba, mai ales dupa ce apuci sa ii cunosti.

Catrinel, Costin, Maria, Mihai, Marius, Florentina, Bogdan, Ioana, Octavian, Filip, Madalina (si ma refer la toate),Catalina, Robert, Alina, Roxana, Claudiu, Alexandra. Colegii mei. Si am sa regret atunci cand am sa plec la liceu:-<....Sunt colegii mei si cu totii alcatuim clasa a VIIa A si nimeni nu va fi ca noi. Numai noi stim sa copiem la teste in felul nostru. Numai noi stim sa facem ce vrem la ore fara ca profesorii sa ne spuna ceva. Numai noi stim sa chiulim in grup. Numai noi stim sa ne certam si sa ne impacam. Si totul in felul nostru unic.

Un comentariu:

Milk Chocolate spunea...

Fiecare clasa are un stil anume, pe care il foloseste pentru a se exprima in orice domeniu: desen, romana, etc. De exemplu clasa mea a facut un proiect cu titlul ,,Scoala - intre inventivitate si seriozitate", unde s-au facut desene si compuneri, dintre care m-a impresionat foarte mult una care reprezenta doi elevi la un test. Erau unul langa altul, iar cel din dreapta ii arata talpa celuilalt, talpa pe care era lipita o notita cu definitii la fizica.
Lucrarea a ocupat un loc de onoare in cancelarie si trebuie sa spun ca ora urmatoare de fizica, proful s-a uitat atent pe talpile adidasilor nostri.:) It was a nice day...:)