vineri, 6 august 2010

Prieteni adevarati....

Vara asta am învățat foarte multe lucruri despre prietenii adevărați.. Sunt prietenii care sunt alături de tine în orice situație. Atunci când e nevoie, ei te sfătuiesc și la rândul lor, primesc sfatul tău. Sunt prietenii ce se țin de promisiuni.
As putea continua asa toata ziua. Dar un lucru va spun cert, nu am sa mă mai las păcalită de prietenii cu doua fete. Cei pe care ii rogi ceva și baga tot felul de scuze pentru a nu te ajuta. Cei care nu se țin niciodată de promisiuni, în schimb au pretenția ca tu sa o faci. Cei care pretind ca te înțeleg, dar defapt te bârfesc la alții.
Prieteni ca ăștia întâlnești peste tot și nu poți scăpa de ei, pentru ca fiecare vrea ceva de la tine, însă prietenii adevărați nu ii găsești oriunde, iar atunci când o faci, se întâmplă în cele mai ciudate împrejurări.
Vara asta am ajuns sa îmi prețuiesc adevărații prieteni și sa ii înlătur pe cei falși. Încerc sa fiu la rândul meu o prietena mai buna, mai ales pentru acele câteva persoane care merita (acele 2 persoane speciale). :)

Niciun comentariu: